Община Крушари кмет

Илхан Мюстеджеб

Телефон: +359 5771 2024
Факс: +359 5771 2136
Имейл адрес: ilhan.mustedzheb@krushari.bg
ЗАТВОРИ
ЗАТВОРИ

Община Крушари ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

Председател ОбС Видин Каракашев

Телефон: +359 5771 22 72,
вътрешен 306
ЗАТВОРИ

Провеждане на конкурс за заемане на свободна позиция за длъжност "Вътрешен одитор" в звено "Вътрешен одит" към Общинска администрация - Крушари

           

О Б Щ И Н А   К Р У Ш А Р И  О Б Л А С Т   Д О Б Р И Ч

                       9410, с. Крушари, тел : 05771/2024, факс 05771/ 2136,

                  E-mailkrushari@krushari.bg; site: www.krushari.bg

 

Община Крушари на адрес: с. Крушари, ул. "Девети септември"   № 3-А, на основание чл. 91 - 94 от КТ, чл. 19, ал. 1 от ЗВОПС,

 

О Б Я В Я В А:

конкурс за заемане на свободна позиция за длъжност:

 „ВЪТРEШЕН ОДИТОР“ в звено „Вътрешен одит“

към Общинска администрация – Крушари

1. Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:

           1.1 да са дееспособни лица;

           1.2 да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;

           1.3 за имат завършено висше образование и придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“;

           1.4 да притежават сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите или да притежава валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;

           1.5 да притежава професионален опит в сферата на финансите или счетоводството най-малко 2/две/ години;

2. Необходими документи:

            2.1 заявление по образец до Кмета на Община Крушари

            2.2 автобиография;

            2.3 декларация по чл.19, ал.2, т.1 от ЗВОПС;

            2.4 копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват от длъжността;

            2.5 копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (копия от трудова книжка и/ или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/ или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина – при наличие на такива);

            2.6 копие от сертификат по чл. 19, ал. 2, т. 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит или копие от валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.

3. Описание на длъжността:

            3.1. Участва при изготвянето на стратегически и годишен план за дейността по вътрешен одит.

            3.2. Изготвя одитен план и работна програма за всеки ръководен от него одитен ангажимент, съдържащ-обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента, одитния подход и техника, вид и обем на проверките.

            3.3.Идентифицира, анализира, документира и оценява необходимата информация за изразяване на мнение по отношение на поставените цели в одитните ангажименти.

            3.4. Изготвя становища, докладни записки и други във връзка с осъществяване на комуникации с външни и вътрешни структури.

            3.5. Проверява и оценява съответствието на одитираните дейности и процеси със законодателството, вътрешните актове и договорите; надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация; създадената организация по опазване на активите и информацията; ефективността, ефикасността и икономичността на дейностите, като и изпълнението на задачите, договорите, поетите ангажименти и постигането на целите.

            3.6. Оценява адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол по отношение на идентифицирането, оценяването и управлението на риска от ръководството на организацията, съответствието със законодателството, вътрешните актове и договорите, надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация, ефективността, ефикасността и икономичността на дейностите, опазването на активите и информацията, изпълнението на задачите и постигането на целите.

            3.7. Дава препоръки в докладите за изпълнение на одитните ангажименти за подобряване на системите за финансово управление и контрол, участва в подпомагането на ръководителя на одитираната структура при изготвяне на план за действие и следи за изпълнението на препоръките.

            3.8. Работи с документи, включително и електронни, които се съхраняват в организацията и са необходими за осъществяване на одитната дейност при спазване на ограниченията или специалния ред за достъп, предвидени със закон.

 

4. Подборът на кандидати ще се осъществи, чрез:

              4.1 допускане по документи;

              4.2 събеседване с допуснатите кандидати.

5. Избраното лице ще бъде назначено по трудово правоотношение.

6. Размер на основната заплата за конкурсната длъжност: 1200 лева

7. Място за подаване на документи:

7.1. Документите се подават личноили чрез пълномощник в сградата на община Крушари, деловодство, с адрес – с. Крушари, община Крушари, ул. ”Девети септември”  № 3 А,   – всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часав запечатан непрозрачен плик или  по електронен път - krushari@krushari.bg, като в този случай документите за участие в конкурс   следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

            7.2. Лице за контакт: Таня Йорданова, мл. експерт „Човешки ресурси”, телефон: 05771/20 - 24

            7.3. Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:

     Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на община Крушари - krushari@krushari.bg,както и на информационното табло в сградата на община Крушари - с. Крушари, община Крушари, ул. ”Девети септември” № 3 А, ет. 1.

 

8. Краен срок за подаване на документи - 9 юни 2025 г.

Към началото на страницата

Настройки на сайта

Достъпност
За потребители
с дислексия
Размер на текста

-16px+

По подразбиране

Карта на сайта
Разгледай
Пиши ни