Обявление за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител
27.09.2010 17:00Община Крушари обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността: Директор на дирекция „Финансово-счетоводна дейност”
Община Крушари, с. Крушари, ул.”Девети септември” № 3 А, на основание чл. 10 а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № РД-08-457/21.09.2010 г. на кмета на Общината
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за назначаване на държавен служител на длъжността: Директор на дирекция „Финансово-счетоводна дейност” в Община с. Крушари при следните условия:
1. Длъжност, звено, административна структура:
Директор на дирекция
Дирекция “Финансово-счетоводна дейност” Община с.Крушари
2. Кратко описание на длъжността: подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на кмета на общината, като за целта ръководи, включително планира, организира, контролира, координира, отчита и отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност на община Крушари;
3. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността
• образование: висше, степен „Бакалавър”;
• професионална област: „Икономика” ;
• предпочитана специалност, по която е придобито образованието:
счетоводство и контрол
• професионален опит: 5 /пет/ години;
• минимален ранг за заемане на длъжността: ІІІ-ти младши
• компютърна грамотност: работа с офис пакет за Windows и Internet;
• допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- познаване и ползване на нормативните актове;
- организационна компетентност;
- комуникативна компетентност;
- компетентност за работа в екип;
- владеене на писмен и говорим английски език;
4. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 363.00 лева.
5. Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1 /едно/
6. Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю.
7. Необходими документи за участие в конкурса:
- заявление за участие в конкурса, съгласно приложение № 2 към Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация по чл. 17, ал. 2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- копие от документи за придобита образователно - квалификационна степен и за допълнителна квалификация и правоспособност;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- автобиография СV;
- актуално удостоверение за съдимост – оригинал;
- представяне документ за самоличност при подаване на документите за проверка.
8. Място и срок за подаване на документите
Документи за участие в конкурса се подават лично от всеки кандидат.
- област, община, населено място: Добрич, Крушари, с.Крушари
- адрес: с. Крушари, ул.”Девети септември” № 3 А, първи етаж, стая № 112
- телефон: 05771/20-24
- лице за контакт: Главен специалист „Човешки ресурси”
- краен срок за подаване на документи: десет дни след датата на публикуване на обявлението /всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа/
- общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци и други съобщения:
•информационното табло в сградата на община Крушари
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, предвидени за заемането на длъжността. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на информационното табло и на електронната страница на община Крушари.