Заседание на Общински съвет с. Крушари
25.03.2014 14:31
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ–КРУШАРИ,ОБЛАСТ ДОБРИЧ
с.Крушари,тел:05771/2272,факс 05771/2136
site www.krushari.bg
На основание чл. 23 ал. 4 т. 1 и чл. 25 ал. 1 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, свиквам заседание на Общински съвет Крушари на 27.03.2014 г. от 14.00 часа в заседателната зала на община Крушари при следния проект за
Д Н Е В Е Н Р Е Д:
1. Разглеждане на върнато от Областния управител на област Добрич за ново обсъждане решение № 3/25 по Протокол № 3 от заседание на Общински съвет-Крушари, проведено на 26.02.2014 година.
Докладва: П. Янкова – председател на ОбС
2. Разглеждане на върнато от Областния управител на област Добрич за ново обсъждане решение № 3/26 по Протокол № 3 от заседание на Общински съвет-Крушари, проведено на 26.02.2014 година.
Докладва: П. Янкова – председател на ОбС
3. Предложение относно определяне месечно възнаграждение на общинските съветници в Общински съвет – Крушари.
Докладва: П. Янкова – председател на ОбС
4. Докладна записка относно определяне на общински съветник, който да бъде включен в работната група по мониторинг и оценка на Общинския план за развитие 2014-2020 година.
Докладва:П. Янкова – председател на ОбС
5. Докладна записка относно определяне на месечните трудови възнаграждения на кмета на общината и кметовете на кметства.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
6. Докладна записка относно приемане на средносрочна бюджетна прогноза за местни дейности в община Крушари за периода 2015-2017 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
7. Докладна записка относно формиране на 5 на сто резерв от целевата субсидия за капиталови разходи на общината по чл. 50 от ЗДБРБ за 2014 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
8. Предложение относно допълнение на Програмата за управление и разпореждане с имоти – общинска собственост за 2014 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
9. Докладна записка относно определяне на земеделски земи от Общинския поземлен фонд за отдаване под наем през стопанската 2014/2015 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
10.Предложение относно продажба на поземлени имоти № 102405, № 102406 и № 102407 по КВС на с. Лозенец.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
11.Докладна записка относно даване на предварително съгласие за промяна на начина на трайно ползване на поземлени имоти от Общински поземлен фонд.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
12.Предложение относно предоставяне на дизелово гориво на Полицейски участък с. Крушари.
Докладва:Зл.Киров – общински съветник
13.Информация относно състоянието на обществения ред и борбата с престъпността на територията на Участък „Полиция”-Крушари за 2013 година.
Докладва:П. Койчев- н-к У”П” Крушари
14.Отчети за дейността на кметовете на кметства и кметските наместници за 2013 година.
Докладват: Кметовете на кметства и
кметските наместници
15.Докладна записка относно приемане на Програма за опазване на околната среда на Община Крушари за периода 2014-2017 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
16.Отчет за изпълнение на Краткосрочната програма за използване на енергия от възобновяеми източници и биогорива на Община Крушари за 2013 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
17.Предложение относно даване съгласие за разрешение за изработване на изменение на ПУП-ПР за УПИ III, кв. 38 по плана на с. Крушари.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
18.Предложение относно учредяване право на прокарване на свързващ подземен електропровод 20 кv през имоти общинска собственост в землището на с. Добрин.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
19.Предложение относно учредяване на въздушен сервитут за преминаване на витло на ветрогенератор над поземлен имот № 000131 по КВС на с. Добрин.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
20.Докладна записка относно съответствие на проект „Изграждане на два туристически информационни центъра в селата Крушари и Коритен” с приоритетите на Общинския план за развитие за периода 2014-2020 година на община Крушари.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
21.Докладна записка относно съответствие на проект „Подобряване на културната инфраструктура чрез закупуване на отоплителна, озвучителна, осветителна и видеотехника и сценични завеси за нуждите на НЧ „Йордан Драгнев-1894” с. Крушари, НЧ „Стефан Караджа-1936” с. Телериг и НЧ „Светлина-1945” с. Пол. Дяково с приоритетите на Общинския план за развитие за периода 2014-2020 година на община Крушари.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
22.Информация за нивото на изпълнение на проектите, по които работи общината.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
23.Докладна записка относно кандидатстване на община Крушари по процедура за подпомагане на малките населени места за изпълнението на благоустройствени дейности, техническа инфраструкткура и проекти със социална насоченост – Компонент 1: „Кандидатстване с готови инвестиционни проекти”.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
24.Докладна записка относно кандидатстване на община Крушари по процедура за подпомагане на малките населени места за изпълнението на благоустройствени дейности, техническа инфраструктура и проекти със социална насоченост - Компонент 2: „Проектиране и изпълнение на проектни предложения”
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
25.Информация за учебно-възпитателната работа в училищата на община Крушари за първия учебен срок на учебната 2013/2014 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
26.Отчет за изпълнение на Програмата за закрила на детето и Плана за действие по програмата и Приемане нова Програма за 2014 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
27.Отчет за дейността на Футболния клуб през 2013 година.
Докладва: Д. Стефанов–кмет на общината
28.Други.
- изказвания, питания, становища и предложения на граждани /ако има постъпили в Общинския съвет/.
ПЕТРАНКА ЯНКОВА:/П/
Председател на ОбС