Покана за представяне на оферти при възлагане на малка обществена поръчка
01.12.2008 16:29О Б Щ И Н А К Р У Ш А Р И О Б Л А С Т Д О Б Р И Ч
9410, с. Крушари, тел : 05771/2024, факс 05771/ 2136,
E-mail krushari@dobrich.net ; www.krushari.bg
ПОКАНА
За представяне на оферти при възлагане на малка обществена поръчка по реда на чл. 2 ал.1от НВМОП
УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
На основание чл.2 ал. 1от Наредбата за възлагане на малка обществена поръчка Ви каним да ни представите оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на малка обществена поръчка с предмет: “Доставка по периодични заявки на хранителни продукти за нуждите на Дневен център за деца с увреждания с. Крушари”, по проект финансиран от Европейския съюз по Програма ФАР, проект BG2005/017-353.01.02 „Деинституционализация посредством предоставяне на услуги в общността за рискови групи” – Министерство на труда и социалната политика, Договор BG2005/017-353.01.02-1.14 „Дневен център за деца с увреждания” , с код на поръчката № 15000000.
1. Обект на поръчката: доставка
2. Срок на изпълнение на поръчката: 01.01.2009-31.05.2009 г.
3. Местоизпълнение: Дневен център за деца с увреждания с. Крушари.
4. Описание на поръчката: Предвижда се доставка по периодични заявки на хранителни продукти за нуждите на Дневен център за деца с увреждания с. Крушари за срок от 5 месеца. Хранителните продукти трябва да отговарят на БДС, Закона за храните, Наредба №5 от 2006г. за хигиената на храните, да са придружени със сертификати и съответните документи изискващи се от законодателството на страната. Доставянето на хранителните продукти се извършва в срок до 48 часа (четиридесет и осем) часа от получаване на заявката, подадена от съответното длъжностно лице.
5. Необходими документи за участие:
- Съдебна регистрация на фирмата /заверено копие/;
- Актуално състояние – със срок на валидност – 3 месеца от датата на издаването му;
- Документ за данъчна регистрация и БУЛСТАТ и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран – копия, заверени с подпис и печат;
- Декларации по чл. 47 ал.1,2 и 5;
- Справка съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП по образец;
- Справка съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП по образец;
- Спецификация по образец;
- Оферта по образец;
- Договор-проект.
6. Място и начин за подаване на офертата: Офертата се подава в стая 207 на Община Крушари на адрес: с.Крушари, ул. „Девети септември” 3а. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост. Върху плика участникът записва „Оферта”, посочва наименованието на поръчката, адрес за кореспонденция; телефон и по възможност факс и електронен адрес.
7. Срок за подаване на офертата: Офертата се подава в срок до 12.00 часа на 12.12.2008 година.
8. Класиране на офертите: Офертите ще бъдат оценени и класирани въз основа на следния критерий: икономическо най-изгодна оферта по следните показатели:
1. Най-ниска цена, предложена от кандидата – 60%.
2. Опит в доставката на хранителни продукти – 30%
3. Техническа съоръженост – 10%.
9. Начин на плащане: Плащането ще се извършва чрез банкови преводи по сметка, посочена от Изпълнителя, до 5 /пет/ работни дни, след представяне на фактура, складова разписка/приемо-предавателен протокол за заявената доставка през изтеклия месец. Фактурирането се извършва в последния работен ден на изтеклия месец.
10. Валидност на офертата: 90 календарни дни
11. Възлагане на поръчка: Договор ще бъде подписан с избрания Кандидат съгласно офертата на Кандидата, предложените в нея цени и постигнати договорености.
Очакваме Вашата оферта в посочения по-горе срок, като при изготвянето й се придържайте към посочените по-горе условия.
Приложения:
1. Спецификация по образец.
2. Декларации по чл.47 ал.1 от ЗОП.
3 Декларации по чл.47 ал.2 от ЗОП.
4 Декларации по чл.47 ал.5 от ЗОП.
5. Справка съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП по образец;
6. Справка съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП по образец;
7. Образец на оферта.
8. Договор-проект.