Обявление за процедура за подбор на персонал за управление и функциониране на услугите по проект BG05M9ОP001-2.004-0066 „Подкрепено детско развитие”
О Б Я В А
Община Крушари в качеството си на Бенефициент по Договор обявява процедураза подбор на персонал за управление и функциониране на услугите по проект BG05M9ОP001-2.004-0066 „Подкрепено детско развитие”, Договор № BG05M9ОP001-2.004-0066-С001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г., Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”
Обявление – виж тук
Информация за проекта – виж тук
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление по образец – изтегли от тук
- Автобиография по образец – изтегли от тук
- Декларация по образец – изтегли от тук
- Декларация по чл. 107а от КТ – изтегли от тук
- Копие от документ за завършено образование.
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж и опит на кандидата (ако е приложимо).
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания - 1 ден след крайния срок за подаване на документите.
- Интервю – събеседване в 2-дневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват на информационното табло в сградата на Общинска администрация – Крушари, ул„Девети септември” № 3-А и на интернет страницата на Община Крушари – www.krushari.bg, секция „Проекти”, подсекция „Текущи проекти”, Проект BG05M9ОP001-2.004-0066 „Подкрепено детско развитие”.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението с приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в офиса на проекта – стая № 307, етаж 3, Общинска администрация – Крушари, ул. „Девети септември” № 3-А до 17.00 ч. на 19.10.2016 г.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Крушари.
Начин на провеждане на подбора:
Подборът протича в два етапа:
1. Проверка на представените документи
До следващо участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Крушари и на информационното табло на Общинска администрация – Крушари, ул. „Девети септември” № 3-А.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
2. Провеждане на интервю
Интервюто се провежда от комисия, назначена от кмета на общината и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионални и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати.
Извлечение от протокола, отразяващ резултатите, се изпраща на допуснатите кандидати по електронната поща, по факс или се връчва лично.
Телефон за допълнителна информация - 05771/2786 - Димитрина Желева – ръководител на проекта.