Обява
25.01.2018 10:55От 26 януари 2018 г. до 01 февруари 2018 г., в изпълнение на Споразумение № ФС01-0488/22.12.2017г., община Крушари обявява процедура по набиране на заявления от кандидат-потребители на социалните услуги „Домашен помощник“ и „Личен асистент“ и кандидати за длъжностите „ Домашна помощница“ и „ Личен асистент“.
І. КАНДИДАТИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА ДОМАШНА ПОМОЩНИЦА
Периодът на предоставяне на услугата е от сключването на договора до 31.12.2018г.
Информация за длъжността:
Организира и осъществява ежедневните дейности свързани с оказване на лична помощ, комунално-битови дейности и дейности в подкрепа на социалното включване за осигуряване на нормален живот на потребителя на социалните услуги.
Изисквания към кандидатите за длъжността домашна помощница:
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да са в добро физическо и психическо състояние;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да са физически и психически здрави, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
Кандидатите за заемане на длъжността могат да бъдат безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст, както и лица, студенти или работещи лица, имащи възможност за полагане на допълнителен труд извън основното правоотношение.
Други изисквания:
Да притежават психическа нагласа и желание за работа с хора с увреждания и техните семейства и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване.
Да живеят на територията на община Крушари и имат адресна регистрация по лична карта или настоящ адрес на територията на община Крушари.
Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец;
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография;
- Копие от документ за придобита образователна степен, допълнителни квалификации;
- Копие на удостоверение/сертификат/служебна бележка за завършен обучителен курс за „Личен асистент”, „Социален асистент” или „Домашен помощник” или сходен /ако е приложимо/;
- Декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни – образец;
- Декларация за съдимост и здравословно състояние;
- Други при приложимост.
Подборът на служители ще се извърши чрез подбор по документи и събеседване. Списък с допуснатите кандидати до интервю за домашни помощници, както и датата, на която ще се проведе интервюто с тях, ще бъдат публикувани на интернет страницата на община Крушари, както и на информационното табло на Общината.
ІІ. КАНДИДАТИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ
Периодът на предоставяне на услугата е е от сключването на договора до 31.12.2018г.
Информация за длъжността: Организира и осъществява ежедневните дейности свързани с оказване на:
- лична помощ;
- подкрепа в детското развитие;
- подкрепа в битово обслужване;
- подкрепа при налични дефицити в умствените функции;
- подкрепа за социална активност.
Изисквания към кандидатите за длъжността личен асистент:
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да са в добро физическо и психическо състояние;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да са физически и психически здрави, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
Кандидатите за заемане на длъжността могат да бъдат безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст, както и лица, студенти или работещи лица, имащи възможност за полагане на допълнителен труд извън основното правоотношение.
Други изисквания:
Да притежават психическа нагласа и желание за работа с хора с увреждания и техните семейства и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване.
Да живеят на територията на община Крушари и имат адресна регистрация по лична карта или настоящ адрес на територията на община Крушари.
Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец;
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография;
- Копие от документ за придобита образователна степен, допълнителни квалификации;
- Копие на удостоверение/сертификат/служебна бележка за завършен обучителен курс за „Личен асистент”, „Социален асистент” или „Домашен помощник” или сходен /ако е приложимо/;
- Декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни – образец;
- Декларация за съдимост и здравословно състояние;
- Други при приложимост.
Подборът на служители ще се извърши чрез подбор по документи и събеседване. Списък с допуснатите кандидати до интервю за личен асистент, както и датата, на която ще се проведе интервюто с тях, ще бъдат публикувани на интернет страницата на община Крушари, както и на информационното табло на Общината.
ІV. КАНДИДАТ-ПОТРЕБИТЕЛИ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА
„ДОМАШЕН ПОМОЩНИК“
Периодът на ползване на услугата „Домашен помощник” е до 31.12.2018г., считано от деня, в който стартира предоставянето на услугата.
Целеви групи:
- хора с увреждания (в т.ч. деца с увреждания)и техните семейства;
- хора над 65г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване.
Други изисквания:
Социалните услуги ще се предоставят в домовете на лица,които живеят на територията на община Крушари и имат постоянен или настоящ адрес на територията на общината.
Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидастване по образец;
- Документ за самоличност (за справка), а за малолетно лице - удостоверение за раждане (копие);
- Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
- Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
- Медицински протокол на ЛКК (копие);
- Други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);
- Копие от амбулаторен картон с данни за личният лекар;
- Удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
- Заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейство на близки или роднини или приемно семейство по чл. 26 от Закона за закрила на детето (копие);
- Декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни - образец;
- Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата – ако не се подава лично;
- Други документи.
Важно:Лица, ползващи сходни услуги по други национални програми или по програми, финансирани от други източници или по друг ред, не могат да бъдат обслужвани в рамките на Споразумение № ФС01-0488/22.12.2017г.
V. КАНДИДАТ-ПОТРЕБИТЕЛИ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА
„ЛИЧЕН АСИСТЕНТ“
Периодът на ползване на услугата „Личен асистент” е до 31.12.2018г., считано от деня, в който стартира предоставянето на услугата.
Целеви групи:
- хора с увреждания (в т.ч. деца с увреждания)и техните семейства;
- хора над 65г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване.
Други изисквания:
Социалните услуги ще се предоставят в домовете на лица,които живеят на територията на община Крушари и имат постоянен или настоящ адрес на територията на общината.
Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидастване по образец;
- Документ за самоличност (за справка), а за малолетно лице - удостоверение за раждане (копие);
- Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
- Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
- Медицински протокол на ЛКК (копие);
- Други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);
- Копие от амбулаторен картон с данни за личният лекар;
- Удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
- Заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейство на близки или роднини или приемно семейство по чл. 26 от Закона за закрила на детето (копие);
- Декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни - образец;
- Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата – ако не се подава лично;
- Други документи.
Важно:Лица, ползващи сходни услуги по други национални програми или по програми, финансирани от други източници или по друг ред, не могат да бъдат обслужвани в рамките на Споразумение № ФС01-0488/22.12.2017г.
Заявления за кандидатстване могат да се получат от Звеното за административно обслужване стая №102 на адрес ул. „Девети септември” № 3-А, с. Крушари или от интернет страницата на община Крушари.
Попълнените и окомплектовани с необходимите приложения заявления се подават в Звеното за административно обслужване стая №102 в сградата на общинска администрация община Крушари на адрес ул. „Девети септември” № 3-А, с. Крушари.
Лица за контакти:
Веселина Иванова Илиана Георгиева
Директор Дирекция АПИОФБ Старши счетоводител
Тел: 0889574013 Тел: 05771/2024, вътрешен 209
05771/2024, вътрешен 309
Владимир Димов
Мл. експерт "Програми и проекти"
Тел.: 05771/2024, вътрешен 310